Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2008 14:44 - Бабаджи
Автор: vencislavomtatsat Категория: Изкуство   
Прочетен: 4583 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 28.11.2009 21:20


image

"Няма истинска радост в този свят на невежество. Всички обекти са преходни. Бог единствен е вечен. Затова всички трябва да търсят Бога с цялото си сърце. Бог е Сат-Чит-Ананда Атман /Всепроникваща и БезкРайна Истина, Познание и Блаженство/. Един от най-добрите начини за осъзнаване на Бог е Атмичното разследване "Кой съм аз?", на което е придавал особено значение Рамана Махариши. Сатгуру Крия Бабаджи много пъти е привличал вниманието към този метод по време на Неговите лекции и като полъх на вдъхновение, когато светци са наставлявали по тези въпроси, те са загубвали своята индивидуалност и са ставали едно с Универсалната Душа. Много пъти Сатгуру Рама Деви е навлизал в това състояние по време на Бхаджан. При едно такова преживяване Крия Бабаджи каза следното:"

                                                                                                             Йоги С.А.А.Рамайях

"Аз съм абсолютното Съществуване-Познание-Блаженство. Аз съм Това по самата си природа. Аз не мога да бъда нищо друго освен това, понеже аз съм само Това без начало и без край. То е Моя истинска, естествена природа. Аз съм Абсолютното и Върховно Себе, и във и вън от пределността. Аз съм Истина, вечна и независима от времето. Аз съм Абсолютният Единствен, целият в Мен самия: Нищо не съществува, ако Аз не съществувам във и чрез него. Аз съм завинаги самото Всецяло Съществуване, Аз съм неизменният сред всички промени. Аз съм безформеният във всички форми. Промяната е свързана с формата и формата се назовава с промяната, но Аз съм отвъд тях. Аз не се поддавам на никакви болести на плътта, които съществуват пълзейки под нозете на формата и промяната. Аз съм монистичното единство тук, там и навсякъде и по всяко време - завинаги дори. Къде е щастието ако не в съвършеното осъзнаване на Единственото, което няма второ.Аз чувствам, че съм самото щастие. Самото блаженство съм аз. Самата радост съм аз. Само Моето Блаженство е това, което всички са чувствали, и на което всички са се радвали -- на бледата му сянка или на сияйната му величина, съзнателно или несъзнателно. Цялото Блаженство е Безкрайност и единствено Безкрайността е цялата Блажена. Аз съм, наистина съм Брахман, основният първоизточник, от който цялата вселена сякаш е дошла. Аз съм един и същ във всеки и във всичко. Аз целият съм мир и целият покой съм аз в мен самия. За мен е естествено да бъда Съществуващ, Сияен и блажен Абсолют. Няма дори капчица съмнение в това. Това е Моята вечна Истина, Аз съм Единното монистично Неизменно Същество в целия този свят, направен от счупени парченца илюзия, от изменчивите отлитащи модификации и от блясъка на златото на глупците. Аз Самият се разполагам в самото сърце на илюзията без да бъда заблуден. Аз съм винаги устойчив и стабилен, независимо от всички превратности. Аз съм винаги непоклатим във всеки мимолетен миг. Аз съм Единствената вечна Истина във цялата лъжа. Аз съм чистото Блаженство на Съвършената Свобода. Аз съм просто животът на Вечността. Аз съм едничката Светлина на безбрежната Истина. Аз съм моминската любов на Безсмъртието. Аз съм същината на всепроникващата Безкрайност. Аз съм единственият дъх на цялата природа. Аз съм Истина, Свобода, Живот, Светлина, и Любов. Аз съм Вечност, Безсмъртие и Безкрайност. Аз съм Един без Втори, единственият в Цялото и Всецелият във Всичко. Аз съм Върховната мъдрост, безучастна към всички размени и сделки между Джива и Джагат. Аз съм най-недоловим от неуловимите, въплъщение на Самата Неделимост. Аз съм на троицата Вечният знаещ -- субект, обект, и тяхното взаимоотношение, и още същинската основа съм Аз, върху която те се изявяват на относителен план и се разтварят на абсолютен план. Аз сияя в слънцето, и в луната, и в звездите, и в цялата вселена. Аз съм слънцето на слънцата, сияещо високо горе. Аз съм кристално ясната светлина на слънцето и моминската чистота на луната. Аз съм блещукащата искрица на звездата и вечно бликащият първоизвор на вселената. Докато светя Аз, свети и слънцето. Слънцето топло ми шепне за Моето вечно Присъствие в него. Аз действително съм цял Себе си във всичко -- слънцето, луната, звездите и целия космос. Аз съм Атман без форма, неспособен да се дели, неотделим от безначалното Блаженство. Аз съм непорочен во веки веков. Аз съм всепроникващият Единствен, безкраен във времето, неограничен от пространството, чист и свещен по природа. Аз съм безконечен, и обиталище съм на безсмъртното знание и съвършената Свобода…Аз съм Абсолютът, Вечното Блаженство, проникващо навсякъде, и вътре и вън. Аз съм един Единствен, чиста неизменима и еднаква същина или същество, нероден и безсмъртен. Аз съм вечнобликащият първоизвор на динамично съществуване отвъд границите на въображението, лишен от всяка двойственост и единство. Аз не съм нито недостъпен, нито достъпен за познание; нито ограничен, нито свободен и нито извършител нито наслаждаващ се. Аз съм Единственият и Всецелият и Аз съм винаги цял Себе си.  Аз съм Той, монистичното неопровержимо, неопределимо Блаженство. Аз съм отвъд съсредоточаването, съзерцанието, Йога, и всички други практики. Аз съм неделим и моето естество е самосияйното съзнание. Аз съм съзнанието на Реалността, която не се поддава на определяне. Единствен Аз съм всевключващ, представляващ крайната цел и самоосъзнаване, чист и прост. Аз съм абсолютно не-двойствен по своята природа. Аз съм наистина Брахман, без разлика, без промяна и от естеството на Реалността, Познание и Блаженство. Аз съм живият океан на екстаза, който вилнее и изравнява земята и небесата. Аз изпращам с такова постоянство, вълна след вълна, неизразим екстаз към света, че той потъва дълбоко и разпръсва всички свои мисли и грижи. Аз туптя в гърдите на всеки, виждам с всяко око, трептя във всеки пулс, усмихвам се във всеко цвете, бляскам във светкавицата и ехтя във гръмотевицата. Аз плющя в листата, Аз свистя с ветровете, и се вихря с бушуващите морета. Аз съм мъдростта на мъдрите, Силата на силните, и Героизмът на героите. Аз съм самият живот на Безкрайността, и във времето и извън него. Аз съм Едното във всичко и Всичко в едното. Аз съм безличната Личност на цялата вселена. Какво може да Ме уплаши? Аз не съм подвластен на природните закони. СМЪРТТА Е ШЕГА ЗА МЕН И АЗ СЪМ СМЪРТТА НА СМЪРТТА. Аз съм Безкрайното, Вечното, Безсмъртно Себе. Мен огън не може да Ме изгори, нито вода да Ме разтвори, нито полъх да Ме изсуши, нито пък меч да Ме прониже. Аз съм това Върховно Себе, пред чието величие слънцата и луните и всичките им системи изглеждат като незначителни точици в океана, и пред чиято слава пространството се стопява в нищото, времето изчезва в небитието, и причинността потъва в пустотата. Странствайки отвъд имената и формите, минавайки свободно в горите и дебрите, планините и реките, през деня и нощта, облаците и звездите, преминавайки свободно в мъжете и жените, животните и ангелите, понеже себето на всеки и на всичко съм Аз. Истината протича през Мен точно както светлината се излъчва от слънцето и уханието се носи от цветето. Понякога тя се втурва и обгръща всичко, с грохот и гръм, разтърсвайки и разбуждайки света за истинското значение на живота. Аз изпълвам целия свят с трепета на тази единствена истина за Свободата. Аз съм Трансценденталното Блаженство, Абсолютната Интелигентност, Върховният Синтез на Съзнанието, сияещо в храма на всяко сърце. Аз божествената вътрешна хармония на вселената в ненарушимия покой на душата. Аз съм единствената музика на целия живот в най-дълбоките му бездни. Аз съм неизмененният и неотменимият, неописуем Атман, динамичният първоизвор на Съществуването и безкрайният океан на вечната Радост. В моето присъствие всеки ад и всеки рай избледняват в призрачното небитие и цялата вселена е само едно мехурче, което се променя с всеки един миг." 

                                                                                                   Бабаджи

 






Гласувай:
1



1. viv13 - Доживях :))),
10.03.2008 15:27
да се усмихна в този леко облачен ден...
радва ме, че пак постна...непреходна красота.
По-късно ще го "изчета" по друг начин, засега...по-скоро звука.
цитирай
2. анонимен - wow
10.03.2008 16:03
E,tova se nari4a prosvetlenie!!!Pojelavam go na 4oveka,napravil tozi sait!yuliya
цитирай
3. анонимен - благодаря
10.10.2010 19:35
благодаря ти ,че си направил този сайт.Благодаря ти за всичко ,което си поместил в него.
цитирай
4. vencislavomtatsat - Привет :-))
11.10.2010 09:05
И аз Благодаря от Сърце на Всички Ви!!!
Бъдете Радостни, Умиротворени, Спокойни и Щастливи -
и Нека Силата да Бъде с Вас!!!

"Служи, Обичай, Давай, Пречиствай се, Медитирай, Осъзнавай!"
Свами Шивананда

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vencislavomtatsat
Категория: Изкуство
Прочетен: 1062051
Постинги: 313
Коментари: 939
Гласове: 16797
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Индиански речник
2. Carlos Nakai - Promise
3. Shri Rama Chandra
4. Remember Me: Legolas & Eowyn Part 3
5. Порталът към съзнателен живот
6. Светли Мисли *Открити в блогрола на Sever*
7. Амрита - *Открита в блогрола на Wildroses*
8. Сахаджа Йога
9. Свами Сатчитананда - Изпълненото с Радост Сърце на Мъдростта и Свободата :-))
10. Amrak
11. Nav
12. Sever
13. Мечта за другия *Izvorche*
14. Любов? *Compassion*
15. Филмът "Киматика"
16. Хенри Дейвид Торо и американското пътуване към Изтока
17. Словото на Учителя
18. Nirananda
19. Любовно Писмо до Бог *Candysays*
20. Детето, което накара света да замълчи за 6 минути
21. Спароток
22. Начална част на "Конспирация срещу световното здраве" на д-р Атанас Гълъбов - виж следващите части в същия блог
23. Магура
24. Ерата на Водолея Настъпва :-))
25. Корал - Светлината отвътре
26. Матрицата V - Търсене на Духа. Том I
27. Йога съветите на Мио - Чувствата и техният механизъм
28. Открий Себе си
29. Цар Кару
30. Блогът на Подводни