Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 13:34 - МАТРИЦАТА - ТЕОРИЯ НА КОНСПИРАЦИЯТА
Автор: vencislavomtatsat Категория: Изкуство   
Прочетен: 4730 Коментари: 7 Гласове:
4

Последна промяна: 07.05.2010 12:30




Тагове:   теория,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - Любовта може да спаси индивидуа...
21.01.2010 20:22
Любовта може да спаси индивидуалноста на личноста, а цялостно на света да повлияе... знам ли? А политиката... от нейната проституция страдат масите.
Интересен постинг! И както каза Еленко Ангелов "Всеки сам трябва да търси истината"
цитирай
2. enjoy6 - Поздрави за страхотния постинг!
23.01.2010 21:54
Благодаря за любопитната информация.
След прочита на двете книги на Майкъл Мур-"Глупави бели мъже" и "Пич къде ми е страната", книгите на този талантлив български автор, вярвам се ще ми дадат ясна насока в търсене на познанието за смисъла на живота ни-"Да се учим и да бъдем щастливи"
Впечатлена съм, още веднъж благодаря!
Поздрави
цитирай
3. vencislavomtatsat - Привет, Мина :-))
27.01.2010 19:08
Радвам се, че си тук отново :-))
Аз лично за първи път видях Еленко Ангелов съвсем случайно ;-)) в предаването „На кафе” с Гала от 21.01.2010 и все още не съм си намерил книгите му – но общо взето ме впечатли с изказването си и картината, която щрихира, в голяма степен е доста вярна, макар и с някои неточности /вследствие привеждането под общ знаменател на нееднозначен изследователски материал - но като се има предвид обширната тематика - това е обяснимо... /. Темата, за която говори Еленко Ангелов съвсем не е нова... - преди него и други автори /Закария Сичин, Кастанеда, Дон Мигел Руис, Дейвид Айк и т.н. .../са говорили за това - като всеки от тях го представя според собственото си духовно разбиране... При Кастанеда това е „летачът”/така той нарича „рептилите” и според него и според Еленко Ангелов, по същия начин, по който хората доят и стрижат овцете, така те черпят от нас нервно-психическа енергия/ - Учителя Петър Дънов също споменава за подобен род същества – но по-важното в случая е, че всеки от нас носи в себе си сили, способности и любов, които надминават и най-смелите ни очаквания и ние не трябва сами да се рамкираме в илюзорното... както казва и Еленко Ангелов всичко е едно „Космическо Не се сърди Човече :-))” - накратко никой не е свободен от резултата на собствените си действия /дори и тези, които дърпат конците на световната конспирация :-))/ - независимо колко е "силен" за момента, колко е "високо" в обществената стълбица или с какви инструменти за манипулация разполага - всеки носи последствията на собствените си действия... - Вселенските закони са еднакви за всички и колкото по на едро се греши - толкова по-сурови са и последствията... - всяко действия започва с някаква мотивация - когато тя е негативна - самата мотивация рамкира извършителя на действието в един бъдещ момент да изпита цялата негативност, която е създал в пространството - на собствения си гръб - като абсолютно точна проекция на собствената му мотивация и действия - на принципа на бумеранга/карма или каквото посееш, това ще пожънеш/ - това е неизбежно - и всички същества, които злоупотребяват с другите рано или късно си понасят последствията...
Христос казва, че целия свят и планетите са преходни - но завета, който Той дава на човечеството е за вечни времена, в "БхагавадГита" Шри Кришна учи Арджуна на това как да действа безкористно и изцяло с Божествена мотивация за добруването на всички същества и за опазването на Божествените ценности и свещения начин на живот и възприемане на хората – а епохата, в чиито последни отгласи имаме честта да живеем ние/Кали Юга/ - е епоха на упадъка на всички ценности - няма нищо свято, пълен материализъм, бездуховност и безлюбие... – в предаването „На Кафе” Гала попита Еленко не се ли страхува за живота си – той отговори, че това тяло е просто аватарът – или то е като иконката от интернет, която просто ни обозначава в този свят – като ни изтрият иконката самите ние не изчезваме – ние сме духовни същества и нашата Истинска Същност е Духът – и ние сме дошли тук, за да носим в тоя свят на материализъм – светлината на Духа и на Божественото, което ни е пратило именно за това тук... – а иначе цялата битка не започва от днес – Самият Христос казва, че в този свят, щом гонят Него – ще гонят и последователите му... – дяволът изкушаваше Христос/Духът на Божествената Любов/ - да го направи княз на този/материален/ свят/ - разбира се Духът не може да се изкуши с нищо – Той е отвъд всичко, което може да му предложи материалното, Той е Любовта, която е Изворът на Всичко Съществуващо – но така или иначе битката продължава, а изкушените са основните играчи в световната конспирация, които си остават просто едни жалки марионетки на лукавия и роби на материалното, което трае просто едно щракване с пръсти /прожектира се на изкривения-его екран на лицемерното съзнание от паразитен тип на тези същества.../ – и което е просто пръст или „Dust in the Wind” и нищо повече /мен лично повече ме привлича Вятърът и Свободата на Духа – а не пръстта на материалното/ – Животът е просто един изпит – дали човек може при условията, в които е поставен да следва Божията Воля и да помага за добруването на Всички и за Хармонията на Цялото или е просто част от паразитиращите и ракообразуващи клетки в това Цяло.
До скоро и Всичко Добро – по малко световни интриги, конспирации, студени войни, лицемерие и др.шизофренични изобретения – и повече Истина, Свобода, Доброта и Любов :-))

„Никоя сила в света не е в състояние да спъне
моето Божествено растене.
В Божествения план е аз да раста в Добродетелта.
В Божествения план е аз да възраствам
в Божията Правда.
В Божествения план е аз да живея
в Божията Истина.
В Божествения план е аз да цъфтя
в Божията Мъдрост,
да изгрея в Божията Любов.
Туй право никой не може да ми го отнеме.
Дето е Господ, там съм и аз.“

„Аз съм човек, служител на Доброто.
Аз съм частица от Великото Божествено
Съзнание.
Аз съм крепък като диаманта и светъл
като Слънцето. Аз раста и ще раста,
за да видя Лицето на Бога.“

„Сърцето ми е топло, душата ми е свежа, умът ми е светъл, духът ми е силен – защото живея в Любовта на Бога, който е Вечен, Безконечен.”

„Аз съм дошъл на Земята да придобия
Любовта, Мъдростта, Истината,
Правдата и Добродетелта.
Аз съм ангел-вестител, служител на Бога,
това е моята задача, за която съм слязъл на Земята.“
„Верен, истинен, чист и благ всякога бъди
и Господ на Мира ще изпълни сърцето ти с
всички добрини.“

„Господи, Ти всичко можеш! Твоят Дух,
Който Си изпратил да ме ръководи,
чрез Тебе всичко може.
Аз чрез Твоя Дух всичко мога.“

„Любов светла, Любов свята, Любов пресвята
всели Господи в сърцето ми, да любя всичко,
да любя всички.“

/Учителя Беинса Дуно /Петър Дънов//

„Аз съм един и същ за всички същества. Моята любов е винаги една и съща. И все пак тези, които медитират върху мен с преданост, те пребивават в мен и аз сияя в тях.

Дори най-големият грешник става светец, когато ме обикне с цялото си сърце. Тази любов скоро ще преобрази неговата личност и ще изпълни сърцето му с дълбок покой.
Това е моето обещание, о сине на Кунти:
тези, които ме обичат, те нивга не ще загинат.

Дори тези, които са обременени по рождение,
са достигнали върховната цел на живота,
намирайки убежище в мен.
Какво остава за чистите брамини и царствените мъдреци,
които ме обичат!

Не отдавай любовта си на този преходен свят на страдание,
а отдай цялата си любов на мен.
Отдай ми ума си, сърцето си, цялата си вяра.
Копней за мен винаги, живей за мен винаги,
и ще се слееш в едно с мен.“


„Непогрешим в преценката си,
независим от възприятията и страстите си,
свободен от врявата на своите симпатии и антипатии,
той води прост живот, в който разчита на себе си,
основан на медитация, използвайки речта,
тялото и ума си да служи на Господа на Любовта.
Свободен от себичност, агресия и арогантност,
от алчността да притежава хора или предмети,
той е в мир със себе си и другите
и влиза в състоянието на единение.
В съюз с Бога и винаги радостен,
отвъд обсега на себелюбието и скръбта,
той ме вижда във всяко живо същество
и постига върховната отдаденост на мен.
Обичайки ме, той споделя славата ми
и встъпва в моето безгранично същество.
Всичките му действия са извършени в служба на мен
и чрез милостта ми той се сдобива с вечен живот.“

/„Бхагавадгита“ - Екнатх Еасваран, „Медитация“/


цитирай
4. enjoy6 - Благодаря !
27.01.2010 20:00
Всичко Добро и на теб!:)
цитирай
5. vencislavomtatsat - А като стана въпрос за "Dust in the Wind"
28.01.2010 09:38
((-:

http://www.youtube.com/watch?v=SjGF6Hrxj9w

http://www.youtube.com/watch?v=koBWtYVRf-0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ww6ctlP-Xvw&feature=related
цитирай
6. enjoy6 - Привет!
28.01.2010 18:13
Е и като стана дума за "Dust in the Wind" -великолепие!
Хубава вечер!:)
цитирай
7. vencislavomtatsat - Хубава и на теб, Мина :-))
28.01.2010 19:07
Бъди Благословена и Щастлива!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vencislavomtatsat
Категория: Изкуство
Прочетен: 1061731
Постинги: 313
Коментари: 939
Гласове: 16797
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Индиански речник
2. Carlos Nakai - Promise
3. Shri Rama Chandra
4. Remember Me: Legolas & Eowyn Part 3
5. Порталът към съзнателен живот
6. Светли Мисли *Открити в блогрола на Sever*
7. Амрита - *Открита в блогрола на Wildroses*
8. Сахаджа Йога
9. Свами Сатчитананда - Изпълненото с Радост Сърце на Мъдростта и Свободата :-))
10. Amrak
11. Nav
12. Sever
13. Мечта за другия *Izvorche*
14. Любов? *Compassion*
15. Филмът "Киматика"
16. Хенри Дейвид Торо и американското пътуване към Изтока
17. Словото на Учителя
18. Nirananda
19. Любовно Писмо до Бог *Candysays*
20. Детето, което накара света да замълчи за 6 минути
21. Спароток
22. Начална част на "Конспирация срещу световното здраве" на д-р Атанас Гълъбов - виж следващите части в същия блог
23. Магура
24. Ерата на Водолея Настъпва :-))
25. Корал - Светлината отвътре
26. Матрицата V - Търсене на Духа. Том I
27. Йога съветите на Мио - Чувствата и техният механизъм
28. Открий Себе си
29. Цар Кару
30. Блогът на Подводни