Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 22:45 - Небесният Войн - Кавач на Шри Рама
Автор: vencislavomtatsat Категория: Изкуство   
Прочетен: 3370 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 06.03.2011 09:00


*************************************************************
image
Пожелание за Себеосъществяване

 

 Нека полъхът на Вятъра-Прана/Шри Ханумана/ - те носи високо над утъпканите пътеки - Там - където съзнанието е Ведро и Свободно - в Кристално Ясна Чистота - отвъд тесните модули и мисловни схеми, в които сърцето не може да диша и да разбира, да обича и да вдъхва Свободата на Искреността/Сита/.
Нека Вятърът издува платната на Душата към Вечната Свобода и Безграничност/Рама/ - Там - където Безкористността
/Истинското Себеосъществяване/
преизпълва Всичко!
Ом Твамева Сакшат Шри Ханумана Намо Намаха
СитаРам СитаРам СитаРам
Ом Шри Рамая Намах

Посвещава се на Бялата БезкРайност, в която всички същества живеят и която не познават – и така превръщат нейната БезкРайност в крайност, като губят Безкористността й в тесните рамки на различни користи, сътворяват граници от нейната Безграничност, създават измеримости от нейната Неизмеримост, раждат времето от нейното Безвремие – и така изпълват с различни определености БезкРайната й Свобода и Безпределност – насред Бялото Пространство на БезкРая – в което, в края на краищата, всичко отново се завръща и превръщайки своите користи в Безкористност – сътворява от своята крайност БезкРайност, преобразява граничността си в Безграничност, измеримостта си в Неизмеримост, своето време в Безвремие, своята несвобода в Свобода и своята смъртност в Безсмъртие.

Посланието на Бялата БезкРайност е човек да се завърне отново у дома – в своето естествено състояние на Безкористност, Любов и Свобода, в което се постига Единството и Хармонията на всичко съществуващо. Там, където БезкРайната Любов на Бялото Пространство на БезкРая не се превръща в привързаност или в религия – и същността не се рамкира във форма, а където всеки един духовен път и всяка една религиозна форма се изпълват със съдържание и се разтварят в БезкРайната Любов и Свобода на всичко съществуващо. Там, където нещата никога не са се изпразвали от съдържание, където формата никога не е губила своята същност, където центърът никога не се е превръщал в периферия – там, където нищо не е преставало да носи своя неподправен смисъл и да свети в своята първична светлина, където същността на всяко съдържание, името на всяка форма и формата на всяко име – винаги са били и завинаги ще бъдат Безкористност, Любов и Свобода.

Небе     
Небето E винаги над теб - Едно и Също, където и да си. Отвъд променящите се човешки творения на повърхността, можеш във всеки един момент да огледаш себе си в Него и да откриеш там Истинската си, Непроменлива и Изначална Същност/"Аз и Отец ми Едно сме"/, далече отвъд променящите се, създаващите и вкопчващите се в илюзията преходни мисли - ти можеш да спреш света/мислите/ във всеки един момент - и да се потопиш в Центъра на Истинското Себе, което е Безпределно Чисто, Необусловено и Свободно като БезкРайната Синева на Небето. Потопи се в Чистото Сърце на Истината - Извиси Духа си и стани Едно с Небето/Чистото и Безкористно Съзнание Отвъд мислите/, което е твоята и на всеки и всичко - Истинска, Необусловена, Любяща, Свободна, Радостна и Просветляваща Същност. Ти си Небесната Синева, Свобода и Безпределност. Излез навън /от повърхностно-преходните илюзорни трептения на мислите, които създават твърдостта и преходността на люшканите от потока на обусловеността относителни форми/ - и се потопи в БезкРайната и Необятна Синева на Небето, в което изгрява Свободата на Твоето Истинско Себе, което е Самото Небе. Преди познатият ти свят на повърхността от относителни представи и форми да започне да се топи, виж Вечната и Непроменлива Светлина, която Е Истинската Същност на всичко, отвори очите си за Великата Виделина, в която няма загуба или промяна - Бъди Едно с Небето/Рама/, стани Небе и лети в БезкРайната и Абсолютна Свобода, която Е Истинското и Изначално Състояние на всичко съществуващо.
В. Велчев

imageСпоред някои източници - българите са потомци на славния род Рагху - Пожелавам Ви да Живеете в Истината и в Радостта на Шри Рама - и нека Неговите Благословии Бъдат с Всички Вас!
http://www.dlshq.org/religions/rama.htm

 

Кавач на Шри Рама

В началото четящият трябва да медитира върху Шри Рама, насочвайки вниманието си към Дясно сърце.

Физическото описание на Бог Рама е следното:

Неговите ръце са много дълги и достигат до коленете Му. Той държи лък и стрела в ръцете Си, седи на трон и носи жълти дрехи. Неговите очи са като свежи лотосови листенца и Той е щастлив да гледа съпругата Си Сита, седяща от лявата Му страна. Неговата кожа е с цвят на дъждовен облак/светлосиньо/. Косите Му са дълги, а снагата Му е обсипана с накити.

1.  Характерът на Бог Рама е толкова обширен, че ние можем да напишем хиляда милиона стиха, описвайки Го, като всяка дума е в състояние да разруши най-големите грехове на човешките същества.

2.  Мъдрият човек би трябвало да научи тази възхвала на Бог Рама/наречена Рамракша/ наизуст.

3.  Качествата на Бог Рама са описани, както следва:

Неговата кожа има светлосин цвят, а очите Му приличат на лотоси, големи и даряващи радост. Пред Него са Шри Лакшмана и Неговата съпруга Сита. Той е украсен с корона от дълга коса. Има меч в едната ръка, лък и стрела в другата и колчан със стрели на гърба, за да убива ракшасите. Той е отвъд раждането и смъртта. Неговите сили нямат граници и чрез тях Той се е превъплътил като Бог Рама. Той  способен да унищожи всички негативни сили и да изпълни всички наши желания.

4.  Нека Бог Рама, роден в славния род Рагхураджа, закриля главата ми. Нека Бог Рама, синът на цар Дашратха, закриля челото ми.

5.  Нека Бог Рама, синът на царица Каусалйа, закриля двете ми очи. Нека Бог Рама, любимият ученик на Бог Вишвамитра, закриля двете ми уши. Нека Бог Рама, защитникът на хавана на Бог Вишвамитра, закриля носа ми. Нека Бог Рама, който обича своя брат Лакшмана, закриля устата ми.

6.  Нека Бог Рама, който държи цялото познание,закриля езика ми. Нека Бог Рама, който е почитан от Бхарата, закриля гърлото ми. Нека Бог Рама, който притежава всички силни оръжия, закриля раменете ми. Нека Бог Рама, който счупи якия лък по време на Свайамвара на Сита, закриля двете ми ръце.

7.  Нека съпругът на Шри Сита, Бог Рама, закриля двете ми длани. Нека Бог Рама, който победи Парашурама, закриля сърцето ми. Нека Бог Рама, който унищожи ракшаса Кхур, закриля центъра на тялото ми. Нека Бог Рама, който подслони Джамбван, закриля пъпа ми.

8.  Нека Бог Рама, който е господарят на Сугрива, закриля кръста ми. Нека Бог Рама, който е господарят на Ханумана, закриля хълбоците ми. Нека Бог Рама, който е разрушителят на родословието на ракшасите, закриля бедрата ми.

9.  Нека Бог Рама, който построи мост над моретата, закриля коленете ми. Нека Бог Рама, който унищожи десетоликия Равана, закриля прасците ми. Нека Бог Рама, който даде Раджалакшми на Бхибишана, закриля стъпалата ми. Нека Бог Рама, който радва всекиго, закриля тялото ми.

10.      Всеки, който научи този Рама Кавача, който е изпълнен със силата на Бог Рама, ще живее дълъг живот, ще бъде доволен и щастлив, ще има синове и ще успява, където и да отиде, и ще е надарен със скромност.

11.      Всеки, който има защитата на този Рама Кавача, ще бъде избавен от злите духове на мъртвите, обитаващи Земята, Небето или ада.

12-13. Всеки, който помни името на Бог Рама като Рам, Рамчандра или Рамбхадра, никога не става жертва на грях, ще опита всички блага и накрая получава Освобождение/т.е. Себереализация/.

14. Този Рамракша или Рама Кавача е здрав като желязната клетка на Шри Индра и затова се нарича също Ваджрапанджар. Този, който казва този Рамракша, побеждава, където и да отиде, благословен е и е почитан от всички.

15. Този Рамракша беше казан от Бог Рама в съня на мъдреца Будхакаушика и той го записа на сутринта, точно както беше казан.

16. Бог Рама прилича на градина от дървета, даващи нектар. Бог Рама, който е разрушителят на всички наши тревоги и неприятности и който е възхваляван в трите локи/Небето, Земята и ада/, е нашият Всемогъщ Бог.

17-18. Бог Рама и брат Му Лакшмана, глави на династията Рагху, закриляйте ни.

19. Бог Рама и Лакшмана са описани по следния начин: млади, красиви и снажни, яки и храбри. Очите им са като лотоси и са облечени в питамбар. Хранят се с корени и билки. Те са овладели всички органи на тялото си и са високо развити духовно. Те са целомъдрени. Те закрилят всички живи твари и са велики стрелци с лък. Те са разрушителите на рода на ракшасите.

20. Нека Бог Рама и брат Му Лакшмана, които държат в ръцете си готови лък и стрела и колчани, пълни с още стрели на гърба Си, вървят пред мен по пътя ми, за да ме защитават.

21. Нека Бог Рама, който е винаги нащрек, държейки лък, стрела и тояга, който винаги ръководи нашия ум и заедно с Лакшмана е вездесъщ в света, ни защитава.

22-23-24. Всеки, който споменава Бог Рама, в различните Му тук описани аспекти, получава от Него множество благословии. Имената на Бог Рама са:

Този, който дава Радост;

Синът на Дашратха;

Този, чийто слуга е Лакшмана;

Който е Силен;

Който е Велика Личност;

Този, който е Пурнабрахма/Цялата Вселена/.

Синът на Каусалйа;

Този, който притежава Велико Познание;

Богът на Хаваните;

Пуран Пурошоттам/Идеалното Човешко Същество/.

Любимият на Шри Сита;

Този, който притежава Всичко;

Войн, който няма равен.

25. Човекът, възхваляващ Бог Рама, който има светлосиня кожа, очи като лотоси, който е облечен с питамбар, е освободен от ограниченията на греха и смъртта.

26. Бог Рама, Ти, който си по-големият брат на Лакшмана, най-великият от рода Рагху, съпругът на Шри Сита, Ти, който си изключително красив, изпълнен със състрадание и добри качества, който обичаш брахманите/реализираните души/, който изцяло зачиташ Дхармата. Ти, който си Цар, обичащият Истината, синът на Дашратха, Този, чиято кожа е светла и чиято личност е изпълнена с мир, който радваш другите, който украсяваш рода Рагху, както кумкумът – челото, и който си врагът на Равана – аз се прекланям пред Теб.

27. Аз се прекланям пред съпруга на Шри Сита, известен още като Рам, Рамбхадра, Рамчандра, Ведхас, Рагхунатх и Натха.

28. О, Бог Рама, който си по-големият брат на Бхарата и си безмилостен в битка, бъди ни защитник!

29. Аз почитам Нозете на Бог Рама в ума си. Аз възхвалявам Нозете на Бог Рама. Аз се прекланям в Нозете на Бог Рама. Аз се отдавам в Нозете на Бог Рама.

30. Бог Рама е моята Майка и моят Баща. Той е моят Бог и моят Приятел. Винаги Състрадателният Бог Рама е всичко за мен и аз не познавам другиго.

31. Аз се прекланям пред Бог Рама, отдясно на който седи Лакшмана, отляво на който е дъщерята на цар Джанака Шри Сита.

32. Бог Рама, който радва всекиго, който храбро воюва на бойното поле, чийто очи са като лотоси, който е най-великият от рода Рагху и който е състрадателният Бог, Нему аз отдавам себе си.

33. Шри Ханумана, Ти, който летиш в небето, както пожелаеш, бърз като вятъра, Ти, който си овладял и управляваш органите и сетивата Си, който си най-интелигентният от всички, който си Предводителят на маймуните, който си Синът на Бога на Вятъра, който си Вестителят на Бог Рама, прекланям се пред Теб.

34. Мъдрецо Валмики, ти, който седиш на клон, въплътен в кукувица, повтаряйки „Рам, Рам” с прекрасен глас, пред Теб се прекланям.

35. Бог Рама, Ти, който си унищожителят на всички наши неприятности, който ни даваш благополучие и носиш радост на хората, аз се прекланям пред Теб отново и отново.

36. Когато казваме „Рам, Рам” и почитаме Бог Рама, това ни прави необвързани към житейските проблеми, прави ни свидетели, помага ни да получим материално благополучие и плаши пратениците на Бог Яма/Бога на смъртта/.

37. Аз почитам съпруга на Шри Сита – Бог Рама, който винаги побеждава. Прекланям се пред Бог Рама, който е изтребил войските на ракшасите. Не считам никого за по-велик от Бог Рама и съм Негов приятел. Бог Рама, нека вниманието ми да бъде винаги върху Личността Ти и моля Те, помагай ми да еволюирам.

38. Шри Шива казва на Шри Парвати: „Който повтаря името на Бог Рама и Го почита, от него съм доволен.” Тази възхвала на Бог Рама е равна на Вишну Сахасранама. Така завършва Рама Кавача, написан от мъдреца Будхакаушика, и нека той бъде положен в Нозете на Бог Рама.
Будхакаушика

Мантри, посветени на Шри Рама:


Ом Шри Рама/ Джая Рама/ Джая Джая Рама.

Ом Шри Рамая Намах.

СитаРам.

Рамая Рамабхадрая Рамачандрая Ведхасе Рагхунатхая Натхая Ситая Патайе Намах.

Ом Шри Рама Рама Рамети/

Раме Раaме/ Манораме/

Сахасранама Таттулйам/
Рама Нама Варанане.

Ом Дашаратхайе Видмахе/ Ситавалабхая Дхимахи/ Танно Рама Прачодаят.

 












Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vencislavomtatsat
Категория: Изкуство
Прочетен: 1061474
Постинги: 313
Коментари: 939
Гласове: 16797
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Индиански речник
2. Carlos Nakai - Promise
3. Shri Rama Chandra
4. Remember Me: Legolas & Eowyn Part 3
5. Порталът към съзнателен живот
6. Светли Мисли *Открити в блогрола на Sever*
7. Амрита - *Открита в блогрола на Wildroses*
8. Сахаджа Йога
9. Свами Сатчитананда - Изпълненото с Радост Сърце на Мъдростта и Свободата :-))
10. Amrak
11. Nav
12. Sever
13. Мечта за другия *Izvorche*
14. Любов? *Compassion*
15. Филмът "Киматика"
16. Хенри Дейвид Торо и американското пътуване към Изтока
17. Словото на Учителя
18. Nirananda
19. Любовно Писмо до Бог *Candysays*
20. Детето, което накара света да замълчи за 6 минути
21. Спароток
22. Начална част на "Конспирация срещу световното здраве" на д-р Атанас Гълъбов - виж следващите части в същия блог
23. Магура
24. Ерата на Водолея Настъпва :-))
25. Корал - Светлината отвътре
26. Матрицата V - Търсене на Духа. Том I
27. Йога съветите на Мио - Чувствата и техният механизъм
28. Открий Себе си
29. Цар Кару
30. Блогът на Подводни