Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2015 20:09 - Аримановите измами: Що е то световна банка, мвф, евр/оп/ейски съюз, глупализация /глобализация/ и т.н. - подреждане на пъзела или целите на смешника ариман
Автор: vencislavomtatsat Категория: Изкуство   
Прочетен: 4041 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 05.02.2015 09:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

"Злото няма сила - то използва вашата сила."

"Будни Бъдете!"

"Пази Свободата на Душата си!
Пази Силата на Духа си!
Пази Светлината на Ума си!
Пази Топлината на Сърцето си!"
/Учителя Беинса Дуно /Петър Дънов//

"Събудете се, Събудете се, о, Велики - светът гори от страдание - можете ли да спите."
/Свами Вивекананда/

"Служи, Обичай, Давай, Пречиствай се, МедитиРай, Осъзнавай!"
/Свами Шивананда/

"Ако някой се опита да завладее света, за да го "оправи",
смятам, че не ще успее.
Светът под Небето е съсъд свещен -
не може да бъде преправян.
Онзи, който понечи нещо да му направи - го разваля.
Онзи, който посегне да го сграбчи - го губи!"
/Лао Дзъ, Дао дъ Дзин/

"Човек, в опиянението си от външната сила, която притежава, пренебрегва отглеждането и развитието на своята вътрешна сила. Доверява се на сила, която не му принадлежи и един ден става жертва на същата тази сила. Защото, когато външната сила стане по-голяма от вътрешната по-голямата /външната сила/ поглъща вътрешната сила. И тогава героите, кралете, императорите, пълководците, хората с богатство и влияние - стават жертва на силата, на която винаги са разчитали. Този процес поражда мисълта: "Ако не бива да зависим от външната сила, тогава къде да намерим силата, на която можем да разчитаме?" Тази сила може да бъде намерена в самите нас. Това поражда още един въпрос: Дори когато се развие в човека, силата не е ли ограничен? Вярно, тя е ограничена. Но ако вярващият следва учението, което Христос дава с думите: "Търси първо Царството Божие и всичко ще ти се даде - се постига истинската вътрешна сила, която няма ограничения."
/Хазрат Инаят Хан, Пътят на Озарението/

„Никоя сила в света не е в състояние да спъне
моето Божествено растене.
В Божествения план е аз да раста в Добродетелта.
В Божествения план е аз да възраствам
в Божията Правда.
В Божествения план е аз да живея
в Божията Истина.
В Божествения план е аз да цъфтя
в Божията Мъдрост,
да изгрея в Божията Любов.
Туй право никой не може да ми го отнеме.
Дето е Господ, там съм и аз.“

„Аз съм човек, служител на Доброто.
Аз съм частица от Великото Божествено
Съзнание.
Аз съм крепък като диаманта и светъл
като Слънцето. Аз раста и ще раста,
за да видя Лицето на Бога.“

„Сърцето ми е топло, душата ми е свежа, умът ми е светъл, духът ми е силен – защото живея в Любовта на Бога, който е Вечен, Безконечен.”

„Аз съм дошъл на Земята да придобия
Любовта, Мъдростта, Истината,
Правдата и Добродетелта.
Аз съм ангел-вестител, служител на Бога,
това е моята задача, за която съм слязъл на Земята.“

„Верен, истинен, чист и благ всякога бъди
и Господ на Мира ще изпълни сърцето ти с
всички добрини.“

„Господи, Ти всичко можеш! Твоят Дух,
Който Си изпратил да ме ръководи,
чрез Тебе всичко може.
Аз чрез Твоя Дух всичко мога.“
/Учителя Беинса Дуно /Петър Дънов//



Що е то световна банка, мвф,

евр/оп/ейски съюз, глупализация /глобализация/ и т.н. - подреждане на пъзела или целите на смешника ариман:
http://www.ivanstamenov.com/files2011/podcasts/ahriman-z-09-m.mp3


Говорейки свободно с Джон Перкинс:
https://www.youtube.com/watch?v=grIhwjBGvOs&x-yt-ts=1422327029&x-yt-cl=84838260


;-)
image












Гласувай:
9



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vencislavomtatsat
Категория: Изкуство
Прочетен: 1062030
Постинги: 313
Коментари: 939
Гласове: 16797
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Индиански речник
2. Carlos Nakai - Promise
3. Shri Rama Chandra
4. Remember Me: Legolas & Eowyn Part 3
5. Порталът към съзнателен живот
6. Светли Мисли *Открити в блогрола на Sever*
7. Амрита - *Открита в блогрола на Wildroses*
8. Сахаджа Йога
9. Свами Сатчитананда - Изпълненото с Радост Сърце на Мъдростта и Свободата :-))
10. Amrak
11. Nav
12. Sever
13. Мечта за другия *Izvorche*
14. Любов? *Compassion*
15. Филмът "Киматика"
16. Хенри Дейвид Торо и американското пътуване към Изтока
17. Словото на Учителя
18. Nirananda
19. Любовно Писмо до Бог *Candysays*
20. Детето, което накара света да замълчи за 6 минути
21. Спароток
22. Начална част на "Конспирация срещу световното здраве" на д-р Атанас Гълъбов - виж следващите части в същия блог
23. Магура
24. Ерата на Водолея Настъпва :-))
25. Корал - Светлината отвътре
26. Матрицата V - Търсене на Духа. Том I
27. Йога съветите на Мио - Чувствата и техният механизъм
28. Открий Себе си
29. Цар Кару
30. Блогът на Подводни