Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 13:43 - МОЛИТВА ЗА БЛАГОСЛОВЕНИЕ НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД
Автор: vencislavomtatsat Категория: Изкуство   
Прочетен: 2143 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.10.2010 09:18


***************************************************************************************************

http://www.beinsadouno.org/

http://vencislavomtatsat.blog.bg/izkustvo/2010/02/07/uchitelia-i-rila.488368

http://vencislavomtatsat.blog.bg/izkustvo/2010/08/21/uchitelia-petyr-dynov-beinsa-duno-za-bylgarite.594285

http://vencislavomtatsat.blog.bg/izkustvo/2010/02/05/blog-vylna-krasotite-na-bylgariia.487433

     "В древността имало едно царство, управлявано от Саван-Ро. Поданиците му
били крайно бедни хора – нямали нито жито, нито царевица. Били принудени
да убиват дивеч, за да се хранят. Дори и Саван-Ро избягал от царството и
всички били обречени на глад. Тъмните, прихлупени колиби приютявали
отчаяните хора.

Случило се, че в царството на Саван-Ро дошъл един учен и добър
човек. Като видял мъката на хората, решил да им помогне, извикал
по-будните от тях и ги запитал:

- Братя мои, защо живеете така бедно?

Отговорил му един от по-старите:

- Съдбата ни е такава. Не можем да се борим с нея.

- Не е тежка съдбата ви – отвърнал мъдрецът. – Животът ви може да се подобри. Аз ще ви помогна, съгласни ли сте?

- На всичко сме съгласни само да се отървем от сиромашията – извикали дошлите мъже.

Ученият човек събрал хората и започнал да им показва как да
обработват земята, да сеят жито и царевица. След това ги научил как да
си направят работилници, в които топели камъни за получаване на
прозрачно стъкловидно вещество. От него те правели къщите си, в които
влизала изобилна светлина.

Едва сега разбрали, че съдбата им била в техните ръце.


Та казвам: Не бъдете лоши господари на своето царство – тялото
си. Няма лоши условия, няма лоши времена, няма лоша съдба. Лошото или
доброто зависи от личното разбиране на човека."
                                                /Учителя Петър Дънов/Беинса Дуно//


„Ученикът трябва да има

      сърце чисто като кристал,

      ум светъл като Слънцето,

      душа обширна като Вселената,

      дух мощен като Бога и едно с Бога.“

 

      „Никоя сила в света не е в състояние да спъне

      моето Божествено растене.

      В Божествения план е аз да раста в Добродетелта.

      В Божествения план е аз да възраствам

      в Божията Правда.

      В Божествения план е аз да живея

      в Божията Истина.

      В Божествения план е аз да цъфтя

      в Божията Мъдрост,

      да изгрея в Божията Любов.

      Туй право никой не може да ми го отнеме.

      Дето е Господ, там съм и аз.“

 

      „Аз съм човек, служител на Доброто.

      Аз съм частица от Великото Божествено

      Съзнание.

      Аз съм крепък като диаманта и светъл

      като Слънцето. Аз раста и ще раста,

      за да видя Лицето на Бога.“

 

      „Аз съм дошъл на Земята да придобия

      Любовта, Мъдростта, Истината,

      Правдата и Добродетелта.

      Аз съм ангел-вестител, служител на Бога,

      това е моята задача, за която съм слязъл на Земята.“

      „Верен, истинен, чист и благ всякога бъди

      и Господ на Мира ще изпълни сърцето ти с

всички добрини.“

     

      „Господи, Ти всичко можеш! Твоят Дух,

      Който Си изпратил да ме ръководи,

      чрез Тебе всичко може.

      Аз чрез Твоя Дух всичко мога.“

 

„Аз ще пазя равновесието на моята душа.

Аз ще пазя равновесието на моя живот,

на Доброто в мен и във всички около мен.“

     

      „Любов светла, Любов свята, Любов пресвята

      всели Господи в сърцето ми, да любя всичко,

      да любя всички.“

     

„Любовта ме озари. Душата ми разшири,

духа ми укрепи и благост в мен всели.

Ще стана светъл и ясен като слънцето.“

     

      „Обичай съвършения път

      на Истината и Живота.

      Постави Доброто за основа на домът си,

      Правдата за мерило, Любовта за украшение,

      Мъдростта за ограда и Истината за светило.

      Само тогава ще ме познаеш и

      Аз ще ти се изявя.“

„Привет към светлите умове,

съвършените души, благородните сърца,

към всички, които мислят,

които познаваме и които ни познават

в света на Реалното и Неизменното.“ 

 

„Това, за което копнеете иде!

Това, което храните в душите си, е реалността на утрешния ден!

Елате в страната на вечната пролет!

Елате в страната на вечното подмладяване!

Елате в страната на радостта!

Елате в страната на Любовта!

Тя е тъй близо до вас!

Там няма болести и смърт.

Елате и приемете съкровищата, които ви се падат.

Елате в страната, дето ще намерите тия,

които ви познават, и които вие познавате.“

           /Учителя Беинса Дуно/Петър Дънов// 

„Над земята вече изгрява сияйното слънце.

Въздухът е чист, пространството е безкрайно, духът е безсмъртен, а Бог е вечен.

Неговата красота е неизразима, Неговата доброта е безкрайна,

Неговата мъдрост е безгранична, а любовта Му – всемогъща.”

/ОмРаам Микаел Айванхов/Михаил Иванов//

http://www.youtube.com/watch?v=j7bCk2G7tTk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=EawZNhvGFq4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=YtopeXGqrHo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=cP_o6yIl3S8&NR=1

 











Тагове:   молитва,   народ,


Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vencislavomtatsat
Категория: Изкуство
Прочетен: 1057863
Постинги: 313
Коментари: 939
Гласове: 16797
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Индиански речник
2. Carlos Nakai - Promise
3. Shri Rama Chandra
4. Remember Me: Legolas & Eowyn Part 3
5. Порталът към съзнателен живот
6. Светли Мисли *Открити в блогрола на Sever*
7. Амрита - *Открита в блогрола на Wildroses*
8. Сахаджа Йога
9. Свами Сатчитананда - Изпълненото с Радост Сърце на Мъдростта и Свободата :-))
10. Amrak
11. Nav
12. Sever
13. Мечта за другия *Izvorche*
14. Любов? *Compassion*
15. Филмът "Киматика"
16. Хенри Дейвид Торо и американското пътуване към Изтока
17. Словото на Учителя
18. Nirananda
19. Любовно Писмо до Бог *Candysays*
20. Детето, което накара света да замълчи за 6 минути
21. Спароток
22. Начална част на "Конспирация срещу световното здраве" на д-р Атанас Гълъбов - виж следващите части в същия блог
23. Магура
24. Ерата на Водолея Настъпва :-))
25. Корал - Светлината отвътре
26. Матрицата V - Търсене на Духа. Том I
27. Йога съветите на Мио - Чувствата и техният механизъм
28. Открий Себе си
29. Цар Кару
30. Блогът на Подводни