Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2012 12:44 - Точката G в геополитиката - или коренът на ряпата
Автор: vencislavomtatsat Категория: Изкуство   
Прочетен: 3014 Коментари: 3 Гласове:
13

Последна промяна: 23.05.2012 20:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
Привет на Всички :-))
Пускам един пост от 2010 във връзка с нарастващото напрежение около Иран.
Преди поста накратко - нека въпреки плановете на "the dark side"/в конкретиката на случая, разбирай - съдържателите на федко/фед&ко ;-) / да започнат тази война – нека не приемаме темата за закрита – а на ниво съзнание - всеки според собствените си предпочитания - да Вложи Светлината на Своето Намерение това поредно - абсолютно изкуствено инсценирано безумие – да не се състои – или ако се случи да не е в мащабите и по схемата на неговите инициатори.

На ниво действие – нека дадем на политиците в нашата страна да разберат – че ако не дай си боже се стигне до конфликт - искаме пълен неутралитет – а не повтаряне на стари грешки от втората световна – когато ни прикрепиха към страната на негативните само защото изглеждаха достатъчно силни за момента – в този свят определено страната на силата не винаги съвпада със страната на Правдата и е време твърдо да се придържаме към втората – за да излезем от тъмния матричен модел на заробване на човешките същества и да стигнем до Света на Мира, Любовта и Човешката Взаимопомощ, в който искаме и заслужаваме да живеем Всички Ние.

П.П. Ако някой не е чел „1984” на Оруел – в нея има твърде много знаци и направо хирургично точна дисекция на „новия световен ред”, който искат да ни пробутат в момента - чрез изкуствено създаване на военни конфликти, финансови кризи и екологични катастрофи – които да държат хората в изкуствен страх и  безпомощност – за да могат по-лесно да ги накарат да сложат главите си в хомота на „new world order” /наскоро научих, че в някои американски щати вече има закони, забраняващи на гражданите да пазят семена за посев в домовете си и да събират дъждовна вода??? – на фона на всичко това споразумения като АСТА са само началото на една „1984”, крайната цел на която е поставянето на чип/знакът на звяра от Откровение на Йоан/ и ограничаването на свободата на всяко едно човешко същество... - затова и в "Матрицата" след като изведоха Нео от системата на илюзорния матричен свят - първото нещо, което направиха за него - бе да му махнат чипа/ - Оруел също е бил добре запознат с въпросните среди и с плановете им - и не случайно е написал всичко това - за да имаме ориентир за невписване в илюзиите и прожекционните апарати на господата от "the dark side" /”плановиците” на тъмната страна използват абсолютно същия антураж от похвати, описан в книгата – четете я, докато не е попаднала в цензурата на някое ново „споразумение” от „третия вид” ;-) или както се бе изразил един приятел: ACTA la vista, baby или Забрана на АСТА на РIPA-нето на SOPA-та :-)/... Ето и два доста ценни материала с информация по темата, която е и доста сериозна между другото:
http://www.segabg.com/article.php?id=588934

http://www.snsk.eu/acta-%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B0/

Ето и друг стойностен анализ на приятел от блога ((-:
http://demokratizator.blog.bg/politika/2012/02/02/acta-kraiat-na-civilizaciiata-koiato-poznavame.894534

Във „Властелинът на пръстените” на Толкин също основната точка на създаване на конфликт не случайно започва от „middle earth”...
Толкин също е бил запознат с въпросните кръгове и с тяхното Gеопатологично увлечение по нумерология и други древни знания, които - лишени от духовно съдържание и Любов - водят до плачевни резултати и деструкция на цялото - а не до неговата еволюция. Та в своето творчество Толкин ни е оставил закодирани доста ценни знаци и духовни прозорци за гледане в Матрицата... Ако сте чели само "Винету" /дано поне да са и трите тома ;-)/ също не е зле като за начало - но едва ли ще можете да ъпдейтнете постъпващата  през сетивата Ви дезинформация и да си подредите правилно пъзела - така че е добре да добавите поне още едно индианско заглавие сред четивата си :-)) или "Историята на Звездния старейшина" и "Документите Тера" /скритата история на планетата Земя/ - автор Робърт Морнинг Скай, изд. Паралелна Реалност - а ако добавите и Книга на Енох - мисля, че ще придобиете доста пълна представа за матричния пъзел на случващото се около нас.

Всичко това, с което натоварихме читателя - са препратки към стъпките, които "правителството в сянка" ще прави и към моделите, които ще се опитва да ни прожектира – за да ни хване в капана на „n. w. o.” – вече дали ще позволим на въпросната прожекция да се състои – зависи в голяма степен от Всички Нас – Хората - чиито общ Дом е този Свят - и които би трябвало да имат Право на Избор в това - какво да се случва в Него!

Много Сила на Духа, Любов и Виделина на Всички!
Носете със Себе си Светлината и Осветлявайте и разпадайте илюзиите на тъмнината!

Дръжте Ближните си на Върха на Съзнанието си и ги Закриляйте с Любовта на Сърцата си!

Бог Да Пази България!

Eто и обещания пост от 2010 по темата:


http://vencislavomtatsat.blog.bg/izkustvo/2010/11/30/vreme-e-za-probujdane-scenariiat-na-quot-upravliavashtite-qu.643003


Прилагам и Войнът на Любовта и Светлината в Нас - като един вид прогимназиален ;-) наръчник по разбиване на илюзии ((-:

http://vencislavomtatsat.blog.bg/izkustvo/2011/01/28/voinyt-na-liubovta-i-svetlinata-v-nas-zakliuchitelni-dumi.675583

Ето и малко инфо от Дейвид Айк:

http://www.davidicke.com/headlines/60212-david-icke-speaking-for-two-hours-on-mainstream-croatian-television

И инфо от Еленко Ангелов:

http://www.vbox7.com/play:6f05b5a9&start=337&r=emb


И помнете - Бог е Любов и Любовта е Навсякъде ((-:












Гласувай:
13



1. vencislavomtatsat - "Злото няма сила - то използва ...
03.02.2012 14:03
"Злото няма сила - то използва вашата сила."

"Възприемете ли Любовта като принцип
в живота, тя ще ви направи господари
на положението, от което никой не може
да ви измести.”

„Никоя сила в света не е в състояние да спъне
моето Божествено растене.
В Божествения план е аз да раста в Добродетелта.
В Божествения план е аз да възраствам
в Божията Правда.
В Божествения план е аз да живея
в Божията Истина.
В Божествения план е аз да цъфтя
в Божията Мъдрост,
да изгрея в Божията Любов.
Туй право никой не може да ми го отнеме.
Дето е Господ, там съм и аз.“

„Аз съм човек, служител на Доброто.
Аз съм частица от Великото Божествено
Съзнание.
Аз съм крепък като диаманта и светъл
като Слънцето. Аз раста и ще раста,
за да видя Лицето на Бога.“

„Сърцето ми е топло, душата ми е свежа, умът ми е светъл, духът ми е силен – защото живея в Любовта на Бога, който е Вечен, Безконечен.”

„Верен, истинен, чист и благ всякога бъди
и Господ на Мира ще изпълни сърцето ти с
всички добрини.“

„Господи, Ти всичко можеш! Твоят Дух,
Който Си изпратил да ме ръководи,
чрез Тебе всичко може.
Аз чрез Твоя Дух всичко мога.“

„Любов светла, Любов свята, Любов пресвята
всели Господи в сърцето ми, да любя всичко,
да любя всички.“

Учителя
цитирай
2. vencislavomtatsat - Молитва за България
03.02.2012 14:06
Псалом 91

1. Който живее под покрива на
Всевишнаго, ще пребивае под
сянката на Всемогъщаго.

2. Ще казвам за Господа:
Той е прибежище мое и крепост моя,
Бог мой, на Него ще се надея.

3. Защото Той ще те избавя
от сетта на ловеца
и от губителен мор.

4. С перата Си ще те покрива
и под крилата Му ще имаш прибежище.
Неговата Истина е щит и всеоръжие.

5. Няма да се боиш от нощен страх,
от стрелата, която лети дене,

6. от мор, който ходи в тъмнина,
от погибел, която запустява
всред пладнина.

7. Тисяща ще падат от страната ти
и десет тисящи от дясно ти,
но при тебе няма да се приближи.

8. Само с очите си ще гледаш
и ще видиш въздаянието на
нечестивите.

9. Понеже ти си направил Господа, моето упование,
Вишнаго, свое прибежище,

10. няма да ти се случи никакво зло
и язва няма да се приближи
до жилището ти.

11. Защото ще заповяда на ангелите Си за теб
да те пазят във всите твои пътища.

12. На ръце ще те подигат,
да не би да препънеш о камък
ногата си.

13. Ще настъпиш лъв и аспид,
ще стъпчеш млад лъв и ламя.

14. Понеже положи в Мене любовта си,
за то ще го избавя.
Ще го туря в безопасност,
защото позна Името Ми.

15. Ще Ме призове и ще го послушам,
с него ще съм, когато е в скръб,
ще го избавя и ще го прославя.

16. Ще го наситя с дългоденствие
и ще му покажа спасението Си.


Псалом 23 (по Слав. 22)
(Псалом Давидов)

Господ е пастир мой: не ще бъда в лишение.

На зелени пасища ме упокоява, при тихи води ме води.

Възвраща душата ми, води ме през пътеки на правда заради Името Си.

И даже в дола на смъртната сянка, ако ходя, не ще се уплаша от зло; защото Ти Си с мене, Твоят жезъл и Твоята тояга, те ме утешават.

Приготвяш пред мене трапеза срещу враговете ми, помазал Си с елей главата ми, чашата ми се прелива.

Наистина благодат и милост ще ме следват през всичките дни на живота ми и ще живея в дома Господен на дълги дни.


Добрата Молитва

Господи, Боже наш, Благий ни Небесен Баща, Който си ни подарил живот и здраве да Ти се радваме, молим Ти се, изпроводи ни Духа Си да ни пази и закриля от всяко зло и лукаво помишление.

Научи ни да правим Твоята Воля, да осветяваме Твоето Име и да Те славословим винаги.
Осветявай духа ни, просвещавай сърцата ни и ума ни, да пазим Твоите заповеди и повеления.

Вдъхвай в нас с присъствието Си чистите Си мисли и ни упътвай да Ти служим с радост.
Живота ни, който посвещаваме на Тебе, за доброто на нашите братя и ближни, Ти благославяй.

Помагай ни и ни съдействай да растем във всяко познание и мъдрост, да се учим от Твоето Слово и да пребъдваме в Твоята Истина.

Ръководи ни във всичко, което мислим и вършим за Твоето Име, да е за успеха на Царството Ти на Земята.

Храни душите ни с Небесния Си хляб и укрепявай ни със силата Си, да успяваме в живота си.

Като ни даваш всичките Твои благословения, приложи и Любовта Си да ни е вечен закон. Защото на Тебе принадлежи Царството, Силата и Славата завинаги.

Амин.


Молитва на избраните

Господи, благослови този народ, укрепи го, повдигни го, дай му мъжество.

Окрили духа му, дай му вяра, упование и надежда в Тебе, да се съвземе и да Те слави през всичките векове на бъдещето.

Стори, Господи, Боже наш, това заради великото Си име, с което си знаен през всичките векове.

Направи да се освети името Ти пред всичките народи и да знаят, че Ти си само един, в когото няма измяна и който си всякога силен да помагаш и да избавяш.

Разпръсни враговете, Господи, от пред лицето Си и ние ще Те славим с чисто сърце, когато ни помогнеш и превъзмогнеш лукавите духове на ада, които искат да развалят Твоето свято Дело.

Ти, Господи, сам действай сега с крепката Си ръка.

Стори това заради Господа нашего Исуса Христа, чрез което име Ти си благоволил да Те призоваваме.

АМИН.


МОЛИТВА ЗА БЪЛГАРИЯ
(дадена от Ученик)

Господи, Боже наш, Ти Който бдиш над света, чуй нашата утринна/вечерна/ молитва, озари ни с лъча на могъщия Си Дух и разпали в сърцата ни искрата, която Си вложил в нас. Укрепи в гърдите ни пламъка на Свободата и Правдата. Просвети ни да бъдем смели и доблестни българи, достойни за своя славен род, за твоята велика Милост.
Ти, Който Си вдъхновил за светли дела нашите духовни първенци;
Ти, Който Си благославял меча на нашия воин и Си го водил към подвизи и величие, Господи, Ти няма да забравиш и нас. Простри десницата Си над нас, да вървим по Твоя Път с нашия избран народ и нашите братя - Твои верни, заседнали в своята земя по Твоя Воля.
Дай ни сила да живеем, да работим за благото и величието на Отечеството ни. Дай на нашата скъпа Родина твърдост в изпитанията, воля за живот и вяра в нейния успех, за да летим през вековете, водени от своя мъдър Баща към победа и възход, към могъщество и вечност, за Твоя слава.
Амин.


Молитва за запазване на България

Господи, смили се над България, изпрати Божествените Си Сили да я пазят от разруха, земетресения, наводнения, киша, суша, глад, град и други природни бедствия. Мир и любов да настане по лицето на цялата земя (три пъти).


Малката молитва

Господи, Боже мой, направи да видя Твоето лице. Развесели ме заради Името Си. Благослови ме заради Милостта Си. Освети ме заради Духа Си. Въздигни ме заради Словото Си. Помогни ми заради Обещанието Си. Ръководи ме заради Истината Си.
Крепи ме заради Правдата Си. И бъди благословен, Господи, всякога, защото Си благ и истинен към всички.

Амин!

"Отсега нататък трябва да сме свързани умствено и
сърдечно с всички хора по Земята, защото спасението е в нашите общи молитви. Молитвата има велика сила."
Учителя

цитирай
3. pevetsa - Псалми 50:3-6
04.02.2012 11:08
3 Нашият Бог ще дойде и няма да мълчи; Ще има пред Него огън поглъщаш, И около Него силна буря.
4 Ще призове небесата отгоре, И земята, за да съди людете Си, казвайки:
5 Съберете Ми Моите светии, Които направиха с Мене завет с жертви.
6 И небесата ще известят правдата Му, Защото сам Бог е съдия. (Села)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vencislavomtatsat
Категория: Изкуство
Прочетен: 1062188
Постинги: 313
Коментари: 939
Гласове: 16797
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Индиански речник
2. Carlos Nakai - Promise
3. Shri Rama Chandra
4. Remember Me: Legolas & Eowyn Part 3
5. Порталът към съзнателен живот
6. Светли Мисли *Открити в блогрола на Sever*
7. Амрита - *Открита в блогрола на Wildroses*
8. Сахаджа Йога
9. Свами Сатчитананда - Изпълненото с Радост Сърце на Мъдростта и Свободата :-))
10. Amrak
11. Nav
12. Sever
13. Мечта за другия *Izvorche*
14. Любов? *Compassion*
15. Филмът "Киматика"
16. Хенри Дейвид Торо и американското пътуване към Изтока
17. Словото на Учителя
18. Nirananda
19. Любовно Писмо до Бог *Candysays*
20. Детето, което накара света да замълчи за 6 минути
21. Спароток
22. Начална част на "Конспирация срещу световното здраве" на д-р Атанас Гълъбов - виж следващите части в същия блог
23. Магура
24. Ерата на Водолея Настъпва :-))
25. Корал - Светлината отвътре
26. Матрицата V - Търсене на Духа. Том I
27. Йога съветите на Мио - Чувствата и техният механизъм
28. Открий Себе си
29. Цар Кару
30. Блогът на Подводни